Számos különböző motor és váltó közül választhat, így biztosan megtalálja az Ön számára ideális teljesítmény-hatékonyság kombinációt. A B-MAX egy forradalmian új, 1.0 literes motorral is kapható, mely 100 és 125 lóerős változatban érhető el – vagyis olyan teljesítményre képes, mint a korábbi fejlesztésű 1.6 literes szívó benzinmotorok. Fogyasztása ugyanakkor 20%-kal alacsonyabb, mint a vele egyenértékű benzinmotoroké. Gazdaságossága és CO2 kibocsátása így sokkal inkább a dízelmotorokéhoz hasonlítható. Rövidebb bemelegedési idő, kisebb mértékű súrlódás – ez csak kettő a számos új fejlesztés közül. 

A hatékony, 95 lóerős 1.6 TDCi motor, 4,0 l/100 km-es fogyasztást és 104 g/km-es CO2 kibocsátást biztosít. A másik megoldás a gazdaságos, 75 lóerős 1.5 TDCi motor, mely 4,1 l/100 km-en tartja a fogyasztást, és mindössze 109 g/km-es kibocsátást produkál.

Az B-MAX egyedülállóan kialakított karosszériával van ellátva. Az ajtó kinyitásakor rögtön feltűnik, hogy az autó nem rendelkezik B-oszlopokkal, melyek eddig különálló részre osztották annak első és hátsó felét. Ezek az oszlopok mostantól az ajtóba vannak építve. Ez azt jelenti, hogy nincsenek többé akadályok, így a ki- és beszállás is rendkívül egyszerű.

Az B-MAX aprólékosan kidolgozott belső térrel rendelkezik. A csúcsminőségű anyagoknak, a finom színkontrasztoknak és a krómozott elemeknek köszönhetően elegáns és tágas hatást kelt. Az opcionálisan elérhető teljes panoráma napfénytető természetes fénnyel látja el a belső teret, mely így kifinomult környezet érzetét kelti a sofőrben, és az utasokban egyaránt.
Az extra kényelem érdekében az első és hátsó utasülések teljesen ledönthetőek. Ennek köszönhetően egy tágas 2,25 méteres hely alakítható ki.

A B-MAX állítható padlólemezzel rendelkezik, mely két pozícióállítást tesz lehetővé. Alacsony pozíció a magasabb rakományok számára vagy az utastérrel egy szintben lévő pozíció (122 mm-rel magasabb).
Az utóbbi sík rakteret biztosít, míg alá akár a törékeny vagy értékes dolgokat is be lehet pakolni, ezzel elrejtve azt a kíváncsi tekintetek elől. A raktér ebben az emelt pozícióban is akár 300 kg-os terhelésre alkalmas.